No IDEA

Sunday, May 23, 2010 5:43 PM by Belle Bedazzled
Semalam bawak BIBO pergi belajar..
Chicken MaryLand kat SS telah membuatkan aku jadi kemaruk nak makan banyak2..
aishhh..macam mane la nak kurus ni..
after berjimbaa di SS gerak terus umah Angah..
diorg ngah syok men XBOX games..baby dah tido..
baru nak bertonyeh-tonyeh..
Lepak bilik tengok MAD MONEY n borak bersama Kak Adek...
Kak Syeda sedang bergelak-gelak sakan depan FB dia..
Jam berputar mase yang terluang diisi dengan dengkuran aku..

RISE and SHINE dah pukul 7.30pg..
Gerak pulang..singgah warung pak Agil tapau Roti Kosong 6 Keping..
bukan untuk aq haa...
Berborak ngan nenek ku sayang..
aleh-aleh aku dah dalam demensi yg lain (sedang enak bermimpi daa)

Jam menunjukkan 2.30ptg..
Kelat mata untuk bangkit dari tilam yang empuk...
Macam nak pergi berenang..huh..tapi kemane saje..
terus bangun pergi mandi wangee2..
Sesudah itu makan nasi tgk tb..
dari tadi sehingga kini...duk mengadap laptop ni tak tau nak wat pe lagi..
100 wishes berlambak..tapi cam xbermood untuk melakukannye..

BF??dirumah saje..
jmpe pun buat pe..
hari-hari pun jumpa..

KAWAN?
ade ke kawan aku ni??
24/7 dengan BF mane ade mase ngan KAWAN..
Haishhh..kalau la aku ade lesen..huh elak drive smpai Gunung Ledang je ni..
hahhaha...sbb air terjun sane seswai ntuk aku membadakkan diri berendam berjam-jam..

No IDEA lah..

hmmm...

0 Response to "No IDEA"