Jawab tanpa fikir banyak hal

Friday, June 5, 2009 8:20 AM by Belle Bedazzled
1) Bekas kekasih saya
- ku tak ambil peduli...ape yg penting my Hubby je skg ni (mmmuaaahxs iLoveU ayang!!)
2) Saya sedang mendengar
- bunyi keyboard dan mouse cliks + suara bos n kengkawan tmpat keje
(aq kat opis mase ngah jawab Tag neh..hehe)
3) Mungkin saya patut
- kurangkan makan nasi dan mula berdiet secara sihat
(perot makin oncet =P)
4) Saya suka
- hubby saye laa
(dgn perasaan yg terbang di awang-awangan)
5) Sahabat-sahabat saya
-masing2 punya cerita mereka sendiri...ku rindu pada mereka
6) Saya tak faham
- kenapa perot ni asyik
mintak makanan je Makan.Makan.Makan
7) Saya kehilangan
- folder sijil2 yang penting giler
(adoi nak kne wat CSI kat uma la baru bleh jmpe...salah letak pnye hal la ni)
8) Ramai yang berkata
- saye makin tembam dan berisi
(eyh mmg masalah bentuk badan ni mganggu btol laa...come on...eXercise belle!!hahaha)
9) Cinta itu adalah
- pengorbanan, penderitaan dan kebahagiaan
(ceh lapuk pnye definisi....ntah la cinta pada aku xdapat di terjemahkan)
10) Disuatu tempat, seseorang sedang...
- membakar sampah dan berkebun di balakang rumah
(hahaa itulah keje nenek aku tiap2 hari...mak* sayang kamuh!)
*mak=panggilan nenek aku
11) Saya akan cuba
- bagun awal pagi.....g keje+solat subuh laa...
(insyaAllah)
12) Ayat selamanya membawa maksud...
- sampai SYURGA!
13) Telefon bimbit saya
- kena baling atas jalan tar pun tak rosak...sgt hargai jasa handphone motorola v3x 3G saye tuh
(dah pnah try pun tyme mengamuk)
14) Bila saya terjaga
- pergi toilet dahulu....huhuhu satu kemestian...xtahan nak tkucil...
15) Saya paling meluat
-sesiape yang kurang ajar, biadab dan sejenis dengan perangai2 yg disebut
(lagi la dengan mak bapak sendiri...g mampos la wlaupun teruk mane pun diorang wat kat kau...)
16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
- puppy dog warna coklat..macam anak patung beb! bulu lebat n nampak fluffy
(haha tapi xbleh pegang...jmpe kat kedai baju kat singapore...owner kdai tu pnye puppy)
17) Malam ini saya akan
- lepak kat rumah sbb mak ngan aja(adik aku) nak btolak g Kedah lpak umah busu(mak ucu aku)
18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
- clean face without make up...sungguh natural history...hahaa
19) Saya betul-betul inginkan
- kerja part time untuk mengisi masa terluang...hahaa bkan tamak ngan keje tapi nak menguji ketahan diri je...selagi ada kudrat yang gagah ni...
20) Siapa yang anda ingin tag
-sesiapa yang baca blog ini

1 Response to "Jawab tanpa fikir banyak hal"

  1. fq Says:

    heheheh...
    npa?
    da memok ke?
    bgus2...
    amalkan diet yg sihat..