Meletop Ahh!!

Friday, June 11, 2010 12:24 PM by Belle Bedazzled
gara-gara layankan sangat emosi sendiri akhirnye aku yang rase cam nak meletop...
lepas satu..satu masalah duduk atas kpale aku ni..
mengharapkan kau faham aku...tapi sudahnye aku yang terkena...
ish..memang betul la...

saat kite betul-betul mengharapkan dia membuat kita tersenyum dan tenang dikala gunung berapi dalam otak ni nak meledak..
saat tu la nanti die letopkan benteng pertahanan kesabaran ni...
memang terusan la nanti mood diri sendiri jadi cair dan panas bak lava yg termuntah dari lohong gunung berapi..
wachaaaaa!!! rase cm nak karate je semua orang!!

5 Response to "Meletop Ahh!!"

  1. Kyra Nordin Says:

    chill babe.
    tarik nafas dlm2.
    ok???
    apa yg ada dlm hati tu x elok simpan lama2.
    nanti dah berkulat tu yang ko nak bg penyepak kat semua org.
    ko kene luahkan.
    aku kan ada.
    :)

  2. princeduyong Says:

    jangan karate orang...cuba karate tiang besi ke...

  3. Mr. Merlot Says:

    rileks jaaaa....

  4. Boyachilles Says:

    apa kata hang buat senaman taichi..he he he

  5. Belle Bedazzled Says:

    hahaha..biase la moody..
    lalalala~~(^_^)