Maafkan aku...

Thursday, June 17, 2010 12:05 AM by Belle Bedazzled

Janji takkan buat lagi..


Maafkan aku dari semua kesilapan yang ku lakukan padamu..
Tak pernah terlintas di dalam hati ini untuk menyakiti...

Maafkan aku kerana selalu tidak adil dalam hubungan ini...
Ku tak pedulikan hati dan perasaanmu yang selalu berkorban untukku..

Maafkan aku bila diri ini masih tak sempurna dimata mu...
Ku tak endah saat kau inginkan aku tika itu...

Maafkan aku kerana menganggu...
Ku berikan segala ruang buatmu...

Kau yang ku sayang...
Bukan aku takut kehilangan dirimu..
Tapi ku takut akan hilang semua cintamu...

Kau yang ku cinta...
Selamanya rasa ini kan kekal abadi bersamaku...
Ku harap kau akan memaafkan aku...

"Bby Senyum Sikit!! Sori kay..Sayang minta maaf..."
Luv u Hunny!


1 Response to "Maafkan aku..."

  1. Nurain Hasan Says:

    ha..mintak maaf dgn laki kamu banyak2.hehe

    joinla kontest di blog saya kalau sudi eh. :)