My Holiday

Wednesday, May 28, 2008 9:57 AM by Belle Bedazzled
Gambar kat bawah nie diambil mase aku dan cyg g Desaru..ala kat mersing tu...Company trip cayang aku sbnrya..besh gler..btolak dr dpan office dier kat bukit aliff tu pkul 7pg....hurm sampai dalam 8.30 la lbey kurang...yang pegi 10 orang smua skali...cuaca hari tue cerah..ombak besar..Fu-Yoh! siap ade yang men surfing lagi..cam kat Hawaii...Aloooha..hik2...aku xmandi laottuh lame2..asyik kne tenggelam jerk..yang cayang lak ade ke die gelak2kn aku tegolek2 kne tolak ngan ombak...harrrgh...gewdixs btol dier...tp overall aku enjoy da day..lpas grak dr desaru kul 1pm..singgah jap kat batu layar...tmpat tuh dah xmcm zaman skola dlu...dah kotor daaa...hurm...pastu ktorang grak g fruitfarm..tp ak tetido sbb pnat sangat..f.y.i ktorang g naik tour van..pastu boss cyg nak blanje mkn seafood...pk nye pk last2 g kat kota tinggi..kat restoran express tu..slalunya makan nasik ayam dier yg plg sdap...tp boss dia order alacarte lain..ade tomyum seafood..ayam goreng kunyit...sayur kailan..dan sewaktu dengannye..huargh2...sedaaap...kekenyangan...gedebak-gedebuk ktorang sampai rumah dalm kul 5ptg...cyg ajak balik umah dier dulu...huh kepenatan beb...tp whateva pun this is the best vacation i ever had in this year...thanxs ayang...

0 Response to "My Holiday"