Disember-April 2008 >>Field Trip

Gambar nie diambil mase part4..tyme ni ngah tunggu bas nak g PNM=Perpustakaan Negara Malaysia..field trip..tyme tu rambut ak panjang lagi..n nampak kurus..hahahahah..
ezy nie kawan aku dari 1st semester aku kat UiTM nie..ktorang classmate dlu..she's a nice girl...sweet..understanding..clumsy..lil' bit funny cz ble dia mara ke bengang die xpandai nak tunjuk..aleh2 mke merah padam..macam udang kena bakar...
aku ske ble lpak or stdy ngan dier...xde rase stress pun..kdg2 aku terfikir mcm sape eh perangai dier nih...BINGO...::Keen::..my sweetest lil' pumpkin...mmg ader persamaan...dats y aku senang bangat bkawan ngan ezy...name pn ezy...so easy to deal with...easy going...duhh...hope dat my fwenship with her will last 4evA...

0 Response to "Disember-April 2008 >>Field Trip"